7 april 2009

Inspiratie

Voor de broodnodige inspiratie ben ik afgelopen zaterdag naar de nieuwe winkel van Paper & Pictures geweest. Wij staan daar vlakbij op de camping....je moet maar geluk hebben he!
Het was gezellig druk, en er waren aardig wat papiertjes die absoluut met mij mee naar huis moesten ;-). Verder nog wat lintjes, bloemen en hoedespelden (die moet ik toch ook eens uitproberen) voor de versiering.
Terug op de camping meteen aan de slag gegaan en een zeer acceptabele kaart gemaakt voor mijn schoonzusje. En meteen nog maar eentje voor de voorraad, want ik ben bijna door mijn kaarten heen!
Alleen.... heb ik beide kaarten per ongeluk op de camping laten staan, dus toen had ik nog niks! Maar gelukkig heb ik wél mijn nieuwe spullies meegenomen, en heb er thuis nog maar eentje gemaakt.
De kaart kan ik helaas nog niet laten zien, want ze is vrijdag pas jarig.
Wat zeg je? Een klein stukje? Nou, vooruit dan.
Volgende week zal ik de hele kaart laten zien.

2 opmerkingen:

  1. blijf maar schrijven, ik vind het reuze spannend! en je kan ook aardig overweg met die blog; ik niet,alhoewel ik dat probeer. Geen nood ooit lukt het me ook
    gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg je blog door van een vriendin die me vertelde over je leuke verhalen over de sil. Ik, vind het heel herkenbaar. Ik heb er geen uitleg boekje bij en ik snap er soms helemaal niks van maar zo af en toe krijg ik iets heel leuks eruit. Ik ga je verhalen volgen.....

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen