21 april 2009

Mijn Silhouetje en ik (5)




Hoofdstuk 5: Eindelijk resultaat!

Vrolijk rammelend komt mijn Silhouetje in beweging. Hij gaat wel wat doen, maar voor mijn idee duurt het heeeeeeeel erg lang, veel langer dan dat ingewikkelde proeffiguur! Ik kijk en kijk.....wat kan ik anders doen dan wachten?

Dan is hij toch uitgesneden (letterlijk en figuurlijk) en voorzichtig draai ik de snijmat eruit.
Eerste indruk: ziet er goed uit, er zijn er écht drie uitgesneden!
Voorzichtig pluk ik alles van de snijmat.
Ze komen netjes los, alleen bij een pootje moet ik even een
handje (pootje?) helpen.
Twee grote en één kleintje....het is gelukt! Nog niet helemaal volmaakt, hier en daar is de bovenlaag van het papier iets losgelaten, maar dat is te verhelpen.
Apetrots ben ik, dat me dit zomaar gelukt is!
Daar moet toch een mooi kaartje mee gemaakt worden dacht ik zo......

- wordt vervolgd -

Geen opmerkingen:

Een reactie posten