28 april 2009

Mijn Silhouetje en ik (6)

Hoofdstuk 6: slot

Tot nu toe heeft mijn Silhouetje het meeste werk gedaan, dus ik moet zelf ook maar eens aan de slag. Met 2 van de draakjes heb ik deze kaart gemaakt. Wel een beetje een onheilspellend kaartje, maar draakjes hebben nou eenmaal niet zo'n hoge aaibaarheidfactor! En zeg nou zelf: zo'n draakje tegen een vurig oranje lucht staat wel erg mooi..... alleen nog even bedenken ter gelegenheid waarvan ik deze kaart kan sturen....mmmm....tja.... misschien iets van "gefeliciteerd met het winnen van kaartjes voor de nieuwste Harry Potter film"?!?! Probleem probleem, wie heeft er een ludiek idee?

En ja, dit is dan al weer de laatste aflevering van het vervolgverhaal over ons beiden, van de startersperikelen tot een voltooid project. Maar ongetwijfeld komen er nieuwe problemen op ons pad, dus toch maar....tot ziens??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten