2 april 2009

Even niet

Onderhand wordt het weer tijd voor een kaartje, toch? En ik ben er dan ook erg druk mee bezig.....in mijn hoofd. Het probleem is dat er werkelijk niets uit mijn handen wil komen, al heb ik nog zulke leuke ideeën. Misschien komt dat jullie ook wel bekend voor, maar fijn is het niet.
Dit weekend zal er ook weinig van komen, want het campingseizoen gaat weer beginnen en we gaan onze caravan luchten en weer gebruiksklaar maken. En aangezien ze mooi weer voorspellen, hopen we er ook nog wel een nachtje te blijven.
Verder wil ik eigenlijk ook nog de nieuwe winkel van Paper & Pictures gaan bekijken, die opent namelijk dit weekend. Dus genoeg te doen de komende dagen!
Voor volgende week beloof ik jullie weer een aflevering van het vervolgverhaal over mijn Silhouetje.

Deze kaart heb ik een hele tijd geleden gemaakt, één van mijn eerste scrapkaarten. Scrappapier had ik nog niet, wel een paar oude behangboeken.
Daar heb ik veel plezier van gehad, en daar komt dus mijn voorliefde voor behang vandaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten