5 mei 2009

Knutselweer


Hallo, daar was ik weer na een aantal heerlijke dagen vrij. Wat een prachtig weer hebben we gehad! Heerlijk gefietst en buiten geweest. En de afgelopen dagen heb ik lekker zitten knutselen. Dan deert een beetje regen niet, is eerder knus en gezellig! En aangezien ik nog lang niet alles heb uitgeprobeerd wat ik een paar weken geleden heb ingeslagen, heb ik weer wat kaartjes gemaakt. De eerste met als voorbeeld een kaartje uit 'mijn Hobbykaart'. De knoopjes bovenaan heb ik zelfgemaakt, want ik had natuurlijk niet alles bij me! Maar improviseren levert vaak onverwacht leuke resultaten op. De autootjes van de andere kaart heb ik geknipt uit scrapbookpapier van Paperloft (Slug Bug). Nog nooit van gehoord, maar wél heel leuk papier! De letters 'for you' zijn dubbelzijdig klevend, en aan de bovenkant 'geflockt'. Flock is een soort fluweelachtig poeder, de letters zijn dus net fluweel. Ik had het al wel eerder gezien, maar nog nooit gebruikt. Bij deze dus! En zo zie je maar weer: er blijft altijd wat te ontdekken.....

1 opmerking: