19 juni 2009

Hallo hallo,

Daar was ik dan weer. Gisteravond moest ik nog even in vliegende vaart een felicitatiekaart maken voor mijn nichtje die geslaagd was. En toen was ik weer heel erg blij met mijn Silhouetje
Een passend lettetypje uitgezocht, mooie grote letters van gemaakt en na wat schuifwerk de letters aan elkaar geweld.
Ik kwam er wel achter dat je al snel de binnenkant van je letters kwijt bent! Deels is dit te voorkomen door ze niet te ver te laten overlappen. Daar moet ik echt nog eens even voor gaan zitten voor ik eruit ben hoe het precies werkt! Tzt kom je het hier wel weer een keer tegen. Had ik gisteravond écht geen tijd meer voor!
O ja, het resultaat willen jullie natuurlijk ook nog wel zien:Nou? Ziet er goed uit toch? Zíj vond hem in ieder geval 'geslaagd'.....

1 opmerking: