22 juni 2009

Kip, ik heb je - 2

En ja hoor, ergens achter op een plank vind ik zowaar een plat doosje met braadzakken. Stof eraf geveegd (ja sorry hoor, achter in die kast kom ik niet zo vaak) en de inhoud eens bekeken.
Een gebruiksaanwijzing, acht plastic zakken en 8 sluitingen, alles nog gloedjenieuw. Dat is boffen!
Past hij erin? Moet lukken... er staat trouwens niet dat die schaal er ook bij in moet. Eruit halen? Volgens de plaatjes bij de gebruiksaanwijzing moet gewoon de kale kip erin, dus dat doen we maar.
OK, en dan? In een KOUDE oven doen.... nee he! Die staat al aan natuurlijk. Uit dat ding dus. En dan? Op het rooster.... en die andere moest op de bakplaat. Die zit er nu dus in. Vooruit, omwisselen. AUAU, heet! Zal ik me ook eens een keertje niet branden. Die oven en ik worden nooit echte vrienden!
Volgende punt: knip de opstaande punt van de zak af. Wélke opstaande punt? Goed, ik trek die zak wel wat scheef, dan staat er een punt op....of zo. Schaar: knip. En nou in de oven. Kan ik even mijn hand onder de koude kraan houden...

wordt vervolgt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten