6 september 2009

Soms zit het mee...


Eindelijk weer een  nieuwe kaart op mijn blog gezet.... maar dat viel nog niet mee!
Normaal scan ik mijn kaarten altijd in, en dat ging altijd goed.
Maar om de een of andere reden krijgt de scanner steeds meer kuren en lukt het me niet meer om er iets fatsoenlijks uit te krijgen.
Na veel proberen (veel geduld, opnieuw opstarten (tig keer), enige irritatie, nog maar een keer proberen, ongeduld,
mopperen, rood hoofd, boze woorden....) heb ik het maar opgegeven.
Dus moest ik wat anders verzinnen: fotograferen.
Dat doe ik niet zo vaak, dus dat kost iets meer tijd. Vooral omdat je goed licht nodig hebt. Buiten fotograferen is meestal de beste optie om je kleuren waarheidsgetrouw over te laten komen. Maar je bent dan wél weersafhankelijk!
Jullie raden het al: iedere keer als ik er klaar voor was was het bewolkt, of het regende, of mijn kaarten waaiden om....
Maar vanmiddag heb ik ze gekiekt, binnen voor het raam. Niks geen nattigheid of wind. Dus de komende tijd zal ik weer wat kaarten laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten