2 oktober 2009

Dipje


Er komt weer es niks van kaarten maken, al vier weken heb ik last van mijn rug en dan ben ik veel te ongedurig om ook maar iets leuks te bedenken. Loop al bij de fysio, maar die kan er ook nog weinig mee beginnen! Rust en beweging, regelmatig je oefeningen doen en vooral gewoon doorgaan....
Maar goed, het gaat wel weer over voor ik een jongetje ben, tenminste, dat beweerde mijn moeder altijd ;-) 
Het is trouwens niet alleen maar kommer en kwel, want morgen ga ik - als het lukt tenminste - drie miniworkshops kaarten maken doen! Eentje met Magnolia, eentje met de Slice en een blingblingkaart. Dat lijkt me toch wel de perfecte afleiding! En dan heb ik vast ook wel wat om te laten zien. Wie weet wat voor leuke inspiratie ik weer op doe....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten