23 oktober 2009

Scrap OnLine

Deze week voor de eerste keer meegedaan met een Scrap OnLine. En dan met de bedoeling een scrapkaart te maken.Van tevoren was al doorgegeven wat er nodig was aan scraps, met alle bijbehorende maten zodat je alles vast kon snijden.

Op de bewuste avond kwamen één voor één de aanwijzingen door welk stukje je waar moest plakken. Alleen in tekst, dus niet met plaatjes. En jullie snappen het al.... daar gaat dus gegarandeerd wat mis bij mij. Halverwege was ik even de kluts kwijt tussen links en rechts, met als gevolg dat er een stuk papier vastgeplakt zat waar het niet moest!
Aan de andere kant geeft dat ook weer onverwachte variaties in de kaartjes (gelukkig was ik niet de enige ;-) en ben ik vrolijk verder gegaan. Het 'versieren' van de kaart vond ik eigenlijk nog het lastigste! Erg leuk om te doen, en ik ga zeker nog vaker meedoen!

3 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je er dan problemen mee had, is het wel een erg leuk kaartje geworden.
    groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel dat ziet er toch goed uit, niemand heeft weet van fouten als je het niet zelf bekend!
    Dus ik vind die kaart anders wel prachtig;
    gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kun je nagaan hoe mooi hij was geworden als ik het wél goed had gedaan.... dank je wel dames!

    BeantwoordenVerwijderen