5 december 2009

5 december


Wat een weertje he, echt herfstig! Wel prima om gezellig binnen een sinterklaasfeestje te vieren. Wij slaan dit jaar een keertje over, dus ik hoef vandaag niet op het nippertje de allerlaatste kadootjes te kopen en de bijpassende gedichten te maken.... wél relaxed!
Misschien ga ik wel weer een kaartje brouwen, daar is de afgelopen tijd niet veel van gekomen. Nou ja, een enkel kerstkaartje, maar die kan ik moeilijk nu al op mijn blog laten zien ;-)

Wat ik wel heb gedaan deze week is een hele grote pan pompoensoep koken! Ik ben gek op die soep, en nu heb ik meteen een voorraadje in de vriezer. Komende week staat er stoofvlees gepland...mm... ook al zo heerlijk! Zolang het maar niet hele dagen grijs en druilerig is kan ik ontzettend van dit weer genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten