31 december 2009

Kerstkaarten


Dit jaar heb ik allemaal verschillende kerstkaarten gemaakt. Op de Kreadoe heb ik een pakket gekocht van Marjoleine voor 8 kaarten, om mee te beginnen ;-). Dat is lekker makkelijk, dan hoef je niet zo na te denken.

Daarna ben ik aan de slag gegaan met mijn 'eigen' recept: een labelkaart. Ik had er al mee geoefend (zie een paar berichten terug) en heb mijn collectie nog verder uitgebreid. Een aantal van deze kaarten heb ik op de foto gezet als herinnering voor de komende jaren. Of als ik een keer géén inspiratie heb, want deze waren - na het bij elkaar zoeken van het papier - best snel te maken! Ook heb ik eens wat met verschillende technieken geoefend: inkleuren (de stickers) en stempelen met embossingpoeder. Dat lag al zó lang te wachten om gebruikt te worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten