16 januari 2010

Daar was ik weer!


Het is al weer te lang geleden dat ik jullie iets heb laten zien. Nou had ik er na alle kerstkaarten ook wel eventjes genoeg van, maar zo langzamerhand begint het weer te kriebelen en ik heb dan ook maar weer een kaart gemaakt. Dit papier had ik al een poosje, en het was toch wel de bedoeling om het te gebruiken ook. Al kost het me vaak moeite om zo'n prachtig vel aan te snijden, hebben jullie dat nou ook? De glitter die in het papier zit kun je op de foto jammer genoeg niet zien. De scallop cirkel en de gewone cirkel heb ik met mijn Silhouetje uitgesneden. Ging in één keer goed...... we vorderen dus!

2 opmerkingen:

  1. dacht al dat je geen verhaaltjes meer zou plaatsen, ik vind die altijd zo prettig om lezen en ik kijk er telkens naar uit. je kaarten zijn trouwens altijd prachtig
    gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Tineke en fijn dat je de baas wordt over je silhouetje. Ik zou toch niet meer zonder dat leuke machientje kunnen.

    Groetjes
    Gonne

    BeantwoordenVerwijderen