21 juni 2010

Een 'ezelkaartje'

Daar was ik dan weer....  ik heb best genoten van mijn blogvakantie! Wat niets afdoet aan het feit dat ik blog voor mijn plezier en niet omdat het moet. Maar ja, soms zijn er andere zaken die tijd en aandacht vragen. Ondertussen heb ik wel een paar kaarten gemaakt, en kunnen jullie weer ´meegenieten´ van mijn creaties. Dat hoop ik tenminste ;-)
Al een hele tijd was ik van plan eens een 'easelkaart' te maken. Ik heb al zoveel van die prachtige kaarten bewonderd, dus moest ik nodig zelf eens aan de slag. De inspiratie ontstond toen ik in een hobbyblad een simpel verhuiskaartje zag staan. En aangezien ik altijd iets anders dan anders wil, heb ik hem maar 'verbouwd' tot easelkaart. Een bestemming heeft hij ook al gekregen: mijn campingbuurvrouw die thuiskwam uit het ziekenhuis was er erg blij mee!

1 opmerking:

  1. Hoi Tineke,
    Wat een leuk idee, laat ik nou nog ergens huisjes mallen hebben liggen ;) daar kan ik misschien nog wel wat mee zo.
    Groetjes Goverdien

    BeantwoordenVerwijderen