10 september 2010

Up, up...

In de vakantie zijn we naar het Ballonfestival in Barneveld geweest. Dat was écht leuk, ik heb nog nooit zóveel ballonnen gezien! De één na de ander ging de lucht in, allemaal prachtig gekleurd, het zag er erg feestelijk uit. Aan het eind -nou ja, het duurde nog wel even - kwamen de special shapes, dat zijn ballonnen die een afwijkende vorm hebben. Ze varieerden van een smurf of clown tot een kangoeroe (mét 2 jonkies in de buidel) en een reuzen-madelief.
En dan kan een ballonkaartje niet uitblijven natuurlijk! Gelukkig had ik net nieuw papier van Websters met een aantal ballonnen erop, dus ik kon aan de slag. Dit kaartje is de 'strakke' versie, het strookjespapier is Wild Saffron van K & Co. Volgende week zal ik mijn 'barokke' ballonnetje showen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten