13 maart 2011

Workshop gedaan

Vorig weekend heb ik een heerlijk dagje 'geworkshopt' (oftewel: gewerkt en geshopt ;-)). We hebben van alles gemaakt, heerlijk dat het allemaal al voor je klaarligt! Ook wel leuk als iemand anders een keer het denk-en-zoekwerk voor je doet.Voor het eerste project kregen we twee simpele gekochte kaartjes met een opening erin en een plaatje erachter. Die gingen we dus pimpen. Zo heb je heel snel een leuk zelfgemaakt kaartje!

Voor mij was dit de eerste keer dat ik met Derwent potloden gewerkt heb, en zo je ziet aan het konijn ben ik meteen maar mijn eigenwijze gang gegaan... De andere projecten zal ik ook nog laten zien, maar daar moet ik hier en daar nog even iets afwerken.

Vandaag heb ik een link voor jullie naar de website van Susan Winget. Vergeet vooral de 'Coffee break' niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten